Custom Events
אליפות העולם
בכדורמים U20
Branding
ביצענו מחקר כדי להבין מהו הלוגו אותו אנחנו מציעים שמשלב בין ישראל לבין כדור מים בישראל.
המעצב שקד בלנק, שילב אלמנטים של מים, כדור, שמש ומגן דוד המשלבים את ישראל והספורט יחד. הצבעונית שנבחרה גם היא קשורה לאותם אלמנטים ומשלבת צהוב קונטרסטי לגוונים הכחולים שנבחרו.
השתמשו בפונט דו לשוני. בחרנו בפונט ״Karantina״ הקיים גם בעברית וגם באנגלית לכותרות ופונט “Assistant” לטקסט רץ למראה עיצובי אחיד בכל שפה.
Social
בחרנו באינסטגרם ובפייסבוק כפלטפורמות מובילות ושם, ריכזנו את את עיקר הפעילות: האורגנית והממומנת.
יצרנו סדרות שונות בצורת ״הידעת?״, קאונטר שסופר לאחור את הזמן, מכירת כרטיסים, אינפורמציה, מדינות ונבחרות על מנת לעודד פעילות של קבוצות אחרות בעולם, מעורבות של הספורטיות בתיוגים, שיתופים, לו״זים בימי האליפות, מיקומים ואינפורמציה רלוונטית לקהל בימי האליפות.
ערוצי הסושיאל מנו מאות לייקים בפייסבוק ואלפי לייקים באינסטגרם.
Venue Dressing
האליפות התקיימה באזור אחד ולכן רצינו ליצור אווירה מיוחדת הנושאת את אותו העיצוב. האליפות התקיימה באזור מרכזי אחד: הבריכה הלאומית בוינגייט. ועבור האירוע יצרנו מספר פריטים רב למיתוג כמו: צמידי vip, אקרדיטציות ושרוכי צוואר ממותגים, שילוט הכוונה, דגלים סיניים לקישוט הכניסה, באנרים, מדבקות שקופות לדלתות, פודיום ניצחון, גב במה, קיר תקשורת , קט ווק לעמדות השופטים, חצאיות שולחן ועוד…