Custom Events
U20
אליפות אירופה באתלטיקה
Branding
בניית מותג לפי ספר מותג, מטעם איגוד האתלטיקה האירופאי.
יצרנו מעטפת רחבה של מיתוג בשטח, מרמת שלטי החוצות, לוחות הקירות, במות, דגלים, מדבקות ועוד ועד לרמת המדליות, הזמנות, מסכי הלד, השילוט ההיקפי ותגי הכניסה.
יצרנו מעטפת רחבה של מיתוג בשטח, מרמת שלטי החוצות, לוחות הקירות, במות, דגלים, מדבקות ועוד ועד לרמת המדליות, הזמנות, מסכי הלד, השילוט ההיקפי ותגי הכניסה.
Social
שינוי בפלטפורמות קיימות- פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק. תפעול ברמה האורגנית וברמת הקמפיינים הממומנים. להלן עיקר ממצאי הפעילות הדיגיטלית:
ברמה האורגנית עלו לפלטפורמות דיגיטליות פוסטים וסטוריז בכל יום.
התחלנו בפוסטים כללים על האליפות, קמפיין עם פוקוס על דמויות u20 מובילות לקראת יום האישה, הנבחרת הישראלית החוויה מהשנה הקודמת, על ירושלים ועל השילוב ביניהם. פוסטים על יום ההולדת של צ׳אמפי שנשזר כחוט השני מרגע ההכרזה ועד לאליפות עצמה, היווה כגורם מתווך עם מטרה של קמע האליפות המחבר בין הקהל הרחב, הקהילה והאתלטים
Website
בניית אתר אינטרנט רשמי לתחרות בשתי שפות. האתר נתן מענה לפני ובמהלך התחרות. מידע חיוני, עדכון לוח זמנים ותוצאות בזמן אמת. האתר היה רשמי בהפצת מידע לתחרות כגון לו״זים מעודכנים, מפות, מידע חיוני בנוגע לאליפות וההיבט התיירותי בירושלים.
Campaigns
במסגרת תקציב ממומן עבדנו על קמפיינים בצורת משפך- בהתחלה עלו קמפיינים ליצירת קהל וחשיפת הדפים הרשמיים של התחרות, דרך קמפיינים לגיוס מתנדבים, חשיפת ותפוצת תוכן קיים ועד קמפיינים מכירתיים לרכישת כרטיסים . כל אחד מהקמפיינים הוגדר לפי קהל רלוונטי ולפי תוכנו.
בעקבות הקמפיין ובעזרת הקמפיין בתקשורת המסורתית, אצטדיון גבעת רם הפך סולד אאוט בשני ימי התחרות האחרונים.
Event presentation
השנה, בדומה לשנה שעברה ניהלנו תחת במאי התחרות את תיווך מהלך ההתרחשות לשידורים האירופאיים, תוך יציאת כל הגרפיקות למסכים בתוך האצטדיון לקהל ומחוצה לו, שימוש בצלמים בשטח להעברת השידור הפנימי ועוד.
הצוות מנה כ-15 חברים בהם: צלמים, vj’s , די ג׳יי, מעצבים ועוד…